UKK


Auttaaksemme sinua ymmärtämään kuinka kauppamme toimii, olemme koonneet tämän UKK- osion. UKK-osiosta löydät meiltä usein kysytyt kysymykset vastauksineen. Jos et löydä vastausta mieltäsi askarruttavaan kysymykseen, voit ottaa aina yhteyttä 24/7 Live Chattiimme (kotisivumme oikeassa alalaidassa), saat varmasti nopeasti vastauksen. Voit ottaa yhteyttä myös lomakkeella.

 K. Kuinka koodini toimitetaan?

V. Kun maksusi on vastaanotettu, saat koodisi tilauksen yhteydessä antamaasi sähköpostiisi. Lisäksi koodi näkyy ruudullasi.

K. Kuinka kauan koodin saaminen kestää?

V. Saat koodisi muutamassa sekunnissa maksun tultua perille.

K. En ole saanut koodiani! Mikä on vikana?

V. Jos maksusi meni onnistuneesti läpi, syynä saattaa olla seuraava:

    1. Koodi on voinut joutua ‘roskapostilaatikkooosi’. Jos näin on, merkkaa meilimme ‘Not Spam’, ja jatkossa saat koodisi suoraan pääpostiisi.

    2. Antamasi meiliosoite on väärä. Tässä tapauksessa ota yhteyttä asiakaspalveluumme 24/7 Live Chatin kautta (löytyy kotisivumme oikeasta alalaidasta). Voit ottaa yhteyttä myös lomakkeella.

K. Ovatko myydyt koodit laillisia?

V. Kyllä, kaikki myymämme koodit ovat 100% legitiimejä, sillä ne on hankittua ko. tuotteiden virallisilta tukkumyyjiltä.

K. Miksi teidän koodinne ovat halvempia kuin muilla sivustoilla?

V. Myymme koodit alan halvimpaan hintaan, koska ostamme ne suurissa tukkuerissä lisenssoiduilta tukkureilta. Nettikaupan etuna on myös kuluissa säästäminen: emme maksa toimitiloista ja toimitus sähköpostitse on ilmaista.

K. Voinko luottaa teihin?

V. Nettikauppamme on Webshop Trustmark Foundationin jäsen, joka on yksi maailman suurimmista organisaatioista. Täytämme Webshop Trustmark Foundation- järjestön säännöt, lisäksi sivustollamme on tuplasuojaus henkilötkohtaisten tietojesi suojana maksuvaiheessa turvallisen HTTPS yhteyden kautta.

K. Millä konsolilla/ alustalla ostamani koodi toimii?

V. Jokaisesta koodista löytyy tuotetiedot kun klikkaat tuotteen auki. Jos sinulla on kysyttävää tuotteeseen liittyen, otathan yhteyttä yhteyttä asiakaspalveluumme 24/7 Live Chatin kautta (löytyy kotisivumme oikeasta alalaidasta). Voit ottaa yhteyttä myös lomakkeella.

K. Kuinka aktivoin koodini?

V. Katso aktivointiohjeet jokaisen tuotteen kohdalla erikseen.

Jokaisella koodin julkaisijalla on oma aktivointityylinsä. Jos sinulla on kysyttävää aktivointiin liittyen otathan yhteyttä asiakaspalveluumme 24/7 Live Chatin kautta (löytyy kotisivumme oikeasta alalaidasta). Voit ottaa yhteyttä myös lomakkeella..

K. Koodini ei toimi, mitäs nyt?

V. Kaikissa “koodi ei toimi” – tapauksissa otathan yhteyttä asiakaspalveluumme 24/7 Live Chatin kautta (löytyy kotisivumme oikeasta alalaidasta). Voit ottaa yhteyttä myös lomakkeella.

K. Gift Cardini ja/tai jäsenyyteni on ‘region locked’, mitäs nyt?

V. Suurin osa Gift Cardeista & jäsenyyksistä ovat aluesidonnaisia, eli tarkistathan tarkkaat tuotetieot ennen ostopäätöstä. Otathan yhteyttä asiakaspalveluumme 24/7 Live Chatin kautta (löytyy kotisivumme oikeasta alalaidasta). Voit ottaa yhteyttä myös lomakkeella.

K. Voinko saada koodin postitse kotiinni?

V. Ei, valitettavasti toimitamme vain meilitse, kaikki myymämme tuotteet ovat digitaalisia

K. Yritän tehdä tilauksen, mutta maksu ei onnistu, voitteko auttaa?

V. Näin käy joskus yrittäessäsi maksaa luottokortilla. Monet pankit suorittavat turvatarkistuksen huijausten estämiseksi. Tämä tehdään sinun hyväksesi, mutta se johtaa usein viivytyksiin ostosten teossa netissä. Ota siis heti yhteyttä pankiisi, jos maksun kanssa on ongelmia, pyydä heitä autorisoimaan maksusi välittömästi.

K. Tilasin pelin ennakkoon, mutta en saanut koodia?

V. Ennakkoon tilattavisa olevat pelit toimitetaan yleensä niiden virallisena julkaipäivänä. Joskus koodi saattaa tulla jo aiemmin, mutta sen voi aktivoida vasta julkaisuhetkellä.

Jos ostamasi peli on jo julkaistu, etkä ole saanut koodiasi tai voi aktivoida saamaasi koodia, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme 24/7 Live Chatin kautta (löytyy kotisivumme oikeasta alalaidasta). Voit ottaa yhteyttä myös lomakkeella.

K. Ostin vahingossa väärän tuotteen. Voinko vaihtaa sen tai saada rahat takaisin?

V. Tässä tapauksessa ota yhteyttä asiakaspalveluumme 24/7 Live Chatin kautta (löytyy kotisivumme oikeasta alalaidasta). Voit ottaa yhteyttä myös lomakkeella.

Jos sinulla on kysyttävää UKK- osioomme liittyen, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme 24/7 Live Chatin kautta (löytyy kotisivumme oikeasta alalaidasta). Voit ottaa yhteyttä myös lomakkeella.